joi, 18 septembrie 2008

Drumul catre...FJSC
















Totul a inceput printr-o simpla joaca...Auzisem de facultatea de jurnalism si stiintele comunicarii de cativa ani si mi se parea cea mai buna oportunitate de a studia aici.Cu atat mai mult cu cat o amica de-a mea avea un fost coleg student la FJSC, care era de-a dreptul incantat.Am facut rost de id-ul lui de messenger pentru a-l intreba cat mai multe,deoarece era cel mai in masura sa-mi spuna.
Am fost dezamagita, pentru ca nu a vrut sa-mi dea nici macar un sfat, dar am contiunat sa ma interesez pana cand am descoperit sectiunea de meditatii gratuite de pe forum.M-am inscris in cont si am inceput sa citesc texte...mi se parea greu ce-i drept..poate mult prea greu..pentru ca moderatorii, studenti dealtfel la aceasta facultate pareau niste adevarate fiare cand corectau.
Stabilisem sa intru pe acest forum doar in week-end si seara.Timpul nu-mi permitea mai mult pentru ca invatam si pentru bacalaureat.Exigenta lui Mihai,Dynei si Oanei m-a determinat sa vorbesc cu unul dintre ei pentru a-mi da mai multe detalii.Mihai..o adevarata fiara pe forum, s-a dovedit a fi cea mai amabila persoana pe care am cunoscut-o si fara nicio obligatie, m-a ajutat mai mult decat m-as fi asteptat vreodata.Am prins curaj sa scriu si eu texte..dar i le trimiteam lui sa mi le corecteze..erau mult prea slabe sa le public pe forum...Si...m-a convins sa merg mai departe..pentru ca..spunea el..exista materie bruta,dar era neslefuita.I-am spus atunci, ca daca voi intra aici va fi doar datorita lui.Si asa a fost..Am continuat treptat cu texte pana am publicat si eu si chiar comentam textele celorlati, pana cand am fost invitata sa ma intalnesc cu caravana FJSC in judetul meu.Am avut de parcurs 70 km,dar satisfactia acestei intalniri a meritat tot efortul.Simteam ca fac parte din lumea lor, mai ales cand am vazut ce persoane deosebite sunt cu totii.Prezentarea facultatii m-a facut sa ma ambitionez si mai tare.Desi aveam mult de invatat si nu mai aveam timp sa scriu niciun text citeam celelalte texte,observatii...Timpul a trecut mult prea repede, am trecut de infricosatorul BAC si dupa o scurta pauza de activat am revenit pe forum, apropiindu-ma tot mai mult de ceilalti candidati.
Acest experiment social online,dupa cum afirma domnul Hari Popescu, administratorul forumului, ne-a facut sa ne intalnim cu totii in parcul Herastrau,cu o zi inaintea examenului.O intalnire reusita in care am iesit din anonimat.Studenti,profesori,candidati..m-au facut sa ma simt ca acasa si mi-au devenit mai apropiati decat as fi crezut.Chiar daca pierdeam acest tren, nu as fi regretat nicio clipa pentru ca am castigat niste prieteni.
Sunt foarte incantata ca fac parte din colectivul FJSC si imi doresc sa demonstrez in continuare ca pot mai mult si ca nu voi dezamagi pe nimeni.
Inchei pentru a multumi in primul rand initiatorului meu,Mihai si nu in ultimul rand tuturor celor de pe forum.



ani de liceu
Asculta mai multe audio Muzica »

4 comentarii:

hotzu spunea...

La cat de frumos descrii facultatea de jurnalism (si sunt sigur ca nu exagerezi) ma faci sa cred ca am gresit etajul.

liberace. spunea...

Drumul FJSC a fost unul lung, insa la final te-a asteptat un premiu: carnetul de student la jurnalism si stiintele comunicarii. Felicitari! :):*

BogdanelBodysk spunea...

bravooo! si eu am intrat :-P

Dyna spunea...

Copii, veti fi deazamgiti!