vineri, 26 septembrie 2008

Discoteca..cimitir al tineretii...si nu numai..



Cand pasesc pentru prima data intr-un astfel de local..acum vorbesc de discotecile pe care le-am explorat..ma intampina un miros de fum inecacios, greu de respirat si un zgomot asurzitor care imi sparge timpanul.Nu apuc sa inaintez prea mult caci iau contact cu o pustoaica ce nu are mai mult de 16 ani.Varsta nu o impedica insa se se rupa in figuri pe o manea renumita precum Portugalia.Cu o fustita de doar o palma, de culoare alba, care se mai si ridica putin, cu un machiaj atat de strident incat i se lipesc genele de la stratul de rimel, cu o bluzita decoltata, pe deasupra careia atarna niste margele portocalii si cu un piercing in spranceana dreapta, domnisoara din fata mea atrage privirile baietilor din jurul ei..

Si ca sa fie si mai trendy, aceasta tine intr-o mana o sticla de bere si in celalta o tigara de marca..Asa se poarta in 2008..imi zic eu ...si imi continui calatoria, impiedicandu-ma bineinteles de sticlele de bere, care rasturnate pe jos, care aproape intregi la picoarele baietilor.Caci tocmai am mai descoperit o moda..sa pui lada cu bere..sau pentru cei care nu au posibilitatea ..cateva sticle..in jurul carora te destrabalezi..inovatie si stil..In loc sa evoluam..involuam...

Si ca sa ramanem cu amintiri din ''paradis'', guma de mestecat care s-a lipit de talpa incaltamintelor este de nelipsit, sa nu mai vorbesc de cazurile ''fericite'' in care se si rup, din cauza cioburilor peste care esti nevoit sa calci.

Nici nu apuc sa scap de acolo pentru ca un tanar imi ofera un spectacol de-a dreptul penibil si amuzant.In incercarea de a-si flata iubita danseaza frenetic , incat tot se strang in jurul sau, insa isi incheie numarul printr-un spagat nu tocmai placut pentru el..Cata prostie..

Ca poza finala..admir cazatura unui domn...in jur de 40 de ani, probabil pedepsit de sotie caci a abandonat-o si a fugit la discoteca in loc sa stea cu ea si cu copii acasa..Cand o iei pe aratura e normal sa nu-ti mai poti mentine echilibrul..

Oare mereu a fost asa? O discoteca populata de pustoaice care nu au nici buletin..tineri dependenti de alcool si barbati insurati care-si abndoneaza familiile acasa pentru a da iama la discoteca sa-si faca de cap?Ar mai fi multe de spus..ma rezum insa la cele surprinse mai sus..PS:multumesc pentru poza furnizata lui CATALIN..se stie



Every time we touch
Vezi mai multe video Diverse »

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am fost și eu o dată la discotecă, cu ocazia majoratului unei colege la care țineam foarte mult.

Eu nu sunt obișnuit să consum alcool, dar mi-am luat și eu o bere ca băieții. Am luat o înghițitură și m-am dus pe ring. Când m-am întors, ia berea de unde nu-i... Pe mine asta m-a deranjat cel mai tare, nu parașutele din discoteci. Ca ele sunt o grămadă.

liberace. spunea...

Deci, fără să jignesc pe nimeni, discoteca și cluburile sunt destinate copilașilor care nu prea au alte treburi. Mi se par niște localuri în care mergi să agăți. 8-|

Clauzel spunea...

yes indeed..amandoi aveti dreptate..

Petruta spunea...

Tare...hai k mi-ai placut!