joi, 18 septembrie 2008

15 SEPTEMBRIE...O ZI CU VALOARE INCOMENSURABILA..



Aceasta zi poate insemna apusul pentru cei care timp de 12 ani , sau chiar mai mult, au pasit in prima zi de scoala si rasaritul pentru cei care vor pasi de acum inainte..Este o realitate faptul ca timpul trece, iar noi, comparativ cu EL suntem doar niste clipe suspendate.
Desi nu sunt superstitioasa, tind sa cred ca acei oameni de stiinta care au tot impanzit presa au pana la urma dreptate.Acestia au precizat ca in loc de 24 de ore, ziua are acum 16 ore.
Se stie ca atunci cand ai parte de un lucru valoros nu sti sa-l apreciezi, iar dupa ce il pierzi iti dai seama cat de mult a contat...
Ma apuca nsotalgia cand stiu ca nu mai fac parte din acest colectiv, in ciuda faptului ca pana acum, ziua de 15 septembrie nu insemna decat o reintalnire cu colegii,cheltuirea banilor ..cunoasterea unor chipuri noi...Mi se parea ceva monoton...
Cu toate acestea, scoala a fost si va fi mereu o continua aventura, un drum catre maturizare.O aventura in care incerci sa afli ce vrei de la viata, in care inveti sa lucrezi intr-un colectiv, sa lupti pentru a razbate, pentru a obtine ceea ce iti doresti.
Si parafrazand-o pe fosta mea profesoara de engleza din liceu..."Daca e cineva in lumea asta care poate face ceva, atunci si eu pot" am ajuns sa cred ca pot reusi.Intr-adevar...intotdeauna exista piedici, insa odata cu intrarea la FJSC mi-am dat seama ca orice piedica poate fi inlaturata.
Cu regretul ca ziua de 15 septembrie nu va ramane decat o amintire, intampin noul an cu certitudinea ca FJSC este tot ce imi doresc.



Beatles - Yesterday
Vezi mai multe video din Muzica »

Un comentariu:

hotzu spunea...

Mi-am dat si eu seama ca anul asta a fost primul an in din ultimii 14 in care nu am petrecut ziua de 15 septembrie la scoala sau liceu. Chiar si in ultimii 2 ani, desi eram la facultate tot am foat pe 15 la fostul liceu sa ii salut pe profesori si pe colegii mai mici.
Mi-e dor de vremurile alea, dar cum bine mi-a zis Einstein odata: "Viata e ca mersul pe bicicleta. Trebuie sa inaintezi continuu ca sa iti mentii echilibrul."